31 Ağustos 2011 Çarşamba

Aşk nedir ?

Aşk nedir nasıl bişeydir çok merak ediyorum doğrusu.Ben şu yaşıma kadar daha hiç kimseyi sevmedim (aslında daha 16 yaşındayım) ama benim yaşımda olupta gerçekten aşık olan ve seven çok arkadaşım var , napabilirim ama ya benim karşıma doğru düzgün biri çıkmıyor yada ben odunum derken işte tam bunu derken o çıktı karşıma gerçekten kusursuz biri bunun adı aşk mı bilmiyorum ama öyle olmamalı heralde  onunla konuşurken hiçbir zaman sıkılmam onu çok kıskanırım onunla konuşurken heycanlanmam veya utanmam ama buda benim bi öküzlüğüm diyelim.Bana karşı çok nazik,çok cana yakın,harika bi kokusu var ve beni çok seviyor ama bana CANIM ARKADAŞIM diyor ee napalım yani arkadaşız demekki ilk defa başıma böyle bi olay geliyordu oda yanlış kişiye duydugum bi düşünce yapıcak bişey yok FUCK !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder