31 Ağustos 2011 Çarşamba

Evlilik Saçmadır

Hayatımda duyduğum gördüğüm en saçma şey EVLİLİK.Hanginiz evlendiğinizde gerçekten mutlu oluyorsunuz yada biz evliyiz mutluyuz numarasını yapıyorsunuz hadi kandırmayın kendinizi eşinizle sevgiliyken daha mutluydunuz itiraf edin.Yani eşinizi o kadar sene nasıl çekebiliyorsunuz hiç anlamam ben şahsen evlenme taraftarı değilim gördüğünüz gibi , flört etmenin nesi var ? Ayrıca erkekler 25-30 sene nasıl bi kadınla geçirebilirler hayatlarını , hadi anlıyorum Türk kadınları namusludur yani öyleymiş öyle duydum ama erkekler , erkekler nasıl o kadar uzun bi süreyi bi kadınla beraber olarak geçirebilir yani kadınları aldatmaları bence çok çok normal bırakın erkekleriniz sizi aldatsız sizde onu aldatın ne var yani sonra eve gelir hiç bişey olmamış gibi hayatınıza devam edersiniz.Daha evlenmemiş size bişey söylemek istiyorum evlenipte hayatınızı karartmayın yani düşünsenize ne giydiğinize karışan bir eş , kiminle , nerede ve naptığını hergün sorgulayan biri yani sen kimsin benim yaptıklarımı sorguluyorusun değil mi saçma.Yani evli insancıklar bu yazdığımdan şunu algılamayın bu küçük velet benim boşanmamı mı istiyor gibi bi sonuç çıkartmayın hayat sizin hayatınız istemediğiniz kadar sıçmışsınız zaten hayatınıza napıcak bişey yok artık çok geç... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder